dinsdag 18 november 2008

Aan de kant!

Hoezo, ik ben te breed?
Dit is dus de sneeuwschuiver die ze voor mij klaar hebben staan.... Behalve dat het kreng nogal breed is praat je met deze wagen wel over een doode hoek, Een paar meter voor de schuif zie ik de weg pas. Gelukkig hebben we wanneer we rijden niet zo veel verkeer rond ons en als je naar de weg kijkt weet je ook wel waarom. Als het volk die orange lampen ziet flitsen betekend dat: "Wegwezen, opzij, want hier kom ik aan !!!". Heel vreemd dat ieder aan de kant snelt?!?
Bij ondermeer dit tunneltje moet je langzamer dan stapvoets rijden, de zijkanten schaven dan zachtjes tegen de tunnelwand. Heb ze wel gezegd dat volgend seizoen deze tunnel in elk geval aan beide zijden een 10 cm breder is..... O, ja, uh, hebben jullie nog gele verf....?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Noorwegen optimaforma.
Bravo, staaltje van goede vakmansrijkunst !

familie weerts zei

Ja, kostte maar een paar krassen..... En, uh, waar blijft mijn verf?

Anoniem zei

Als ik mijn spijkerbanden omdoe met de zijspan kom ik zelfs in de winter nog op bezoek hoor!
Mij maak je niet bang :P