zaterdag 1 november 2008

Nieuwe wagen!

En nu heb ik ook een speeltje!!!!! En het is geen "witte?".



Tattaatatatatatatatatataa!!!!!
I.v.m. het feit dat zowel Eddy als ik op verschillende tijden moeten werken, leek het ons toch wel handig om ook een wagentje voor mij te regelen. Zoals op de foto te zien is dat dus gelukt!
Een heuse Opel Corsa 14 Swing.....
Deze wagen is pas 15 jaar oud en heeft net 145.000km gelopen, dus het nieuwe is er pas net af.
En, wat Eddy jaloers maakte, deze past dus lekker in de garage! Ik zit dus 's ochtends lekker in een wagen die niet eerst ontdooit moet worden.... Hahaha, laat mij maar schuiven in deze auto, die ze hier dus "konabil"noemen.....

Naschrift Eddy: haha, ik heb een kachel in de wagen die ik kan instellen op tijd, kan zelfs via de telefoon de kachel "opbellen"! Haha, EN,.... mijn wagen staat naast de deur, die van Willeke beneden aan de straat..... Dus wie heeft nu de luxewagen???

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, ut is maar net wat jezelf wilt aan luxe en daar pas je natuurlijk wel je auto op aan?! hahaha maar leuk jullie nieuwe konabil.. heeft dat woord ook nog een beteknis.. ik weet dat bil auto is maar kona??

veel plezier ermee..

groetjes je zussiieee

Anoniem zei

't blijft wel een Opel hè... of is dat om Opa blij te stemmen ..hahaha