maandag 7 juni 2010

Allereerst sorry voor de lange tijd zonder nieuwe blog.
Maar, het is zomertijd hier en dat betekend veel buitenhuis.
Ons huis is al aardig opgeschoten wat betreft het schilderwerk. Sietse is er ook weer met Gerrit en die hebben afgelopen zondag de keuken weer onder handen genomen. Er waren wat kleine dingen en alles is nu klaar.

Willeke haar contract met de barnehage loopt deze maand af. Helaas was er geen verlenging...
Maar de noren kennende krijgt zij in de loop van de vakantie wel weer een telefoontje...
Haar direct chef vond het ook jammer, ze loopt weg met Willeke, maar een andere vrouw, die in Modalen woont had "meer" recht op de baan.

Ik ga dinsdag 8 juni onder het mes voor mijn linker schouder. hehe! De laatste 2 weken werkte ik weer voor 30% en reed taxi 's ochtends. Zal blij zijn wanneer alles weer in orde is, gaat te lang duren! Vervolgens heb ik 6 tot 8 weken 100% ziekteverlof. Daarna is het heel snel augustus en dat betekend dus vakantie....


En zo leven onze dieren samen.....
Omdat Laura nog een babytje is ( van 4 maanden) en altijd en met alles wil spelen, omdat Tommy al een kater "op leeftijd" is geeft het wel problemen....
Zeker wanneer die grote zwarte vlooienbaal aan komt waggelen. Ze naderen elkaar tot 1 snuitlengte en verder is het niet toegestaan van Tommy.

Afgelopen weekend zijn WIlleke en ik naar Fusa gevaren voor een weekendje. We hadden de vorige eigenaar van de boot gebeld en die was verrukt om "zijn" oude boot weer te zien. Natuurlijk werd er weer bij gepraat over alle nieuwe en oude dingen aan boord en toen het rond 01.00u was zijn we te kooi gegaan. Ik heb nu in onze slaaphut een radiator van 400 watt hangen en zelfs Willeke had het nu niet meer koud!

Rechts van die blauwe schuit ligt de MARIA.

We gaan weer naar buiten, nog even een klein dagje varen. Weet niet wanneer er weer gelegenheid is, na de operatie schijn ik zeker 2 weken echt niets te kunnen.

Geen opmerkingen: