woensdag 1 februari 2012

Auwauwau!

Vrijdag 27 januarie mocht ik dan onder het mes.
Om 05.15 reed de taxi voor en ging ik op weg.
Het ziekenhuis vond dat ik wel vroeg aan de beurt mocht zijn dus om 07.30 had ik mij aangemeld en lag al op de zaal te wachten.
Willeke zal mij in de loop van de middag weer ophalen.
Rond 11u was ik aan de beurt (!!!) en rond 13u kwam ik weer terug op aarde.
Wat ze in de tussentijd hebben gedaan, vraag mij het niet, ik werd enkel wakker met een jaap in mijn schouders....




Hadden ze met de vorige operatie aan mijn linkerschouder 4 kleine gaatjes (van een breinaald) deze keer heeft de chirurg mij goed te pakken genomen. En mij opgescheept met een jaap van 15 cm!
Hopelijk gaat het na deze keer beter, in het begin veel pijn en ongemak. Ik slik pijnstillers alsof het koekjes zijn.
Maar eerst maar eens 2 maanden rust in de keet. Over 2 weken controle en over 6 weken nog een keer naar Hagevik... Misschien kan hij dan ook maar meteen de linker nog eens open leggen?

Vanmorgen werden we wakker doordat de waterpomp als een idioot stond te loeien....Jepp, kouder dan -15 en we hebben geen water! Gelukkig hebben we vandaag de hele dag zon op de leiding staan en zojuist is de pomp weer aangezet en kwam er heerlijk VLOEIBAAR water uit de kraan. Nu weer alle jerrycans vullen en kijken hoe het vanavond gaat.

Geen opmerkingen: