zondag 10 juni 2012

Zomaar een update

Zaterdag  hebben Willeke en ik weer bus gereden naar Gullbra. Dat houdt in vanaf Eidsland naar Gullbra met post en spullen voor de butik in Eksingedalen. En wat kom je dan zoal tegen op de weg, behalve schapen?
Juist nog meer schapen!







Eerder deze week ben ik (Eddy) met mijn vaste matroos 1e klasse met de boot aan het toeren geweest... Zoals de foto laat zien, heb ik als kapitein de veiligheid voor mijn bemanning hoog in het vaandel staan. Safety first!!! 

Lars heeft van de week af gereden voor vrachtwagen en mag zich nu scharen onder diegene die grote wagens mogen besturen. In tegenstelling tot NL heeft hij zeer binnenkort ook daadwerkelijk zijn rijbewijs op zak. Hij mag wel al met zijn verklaring de weg op! Dus vakantiegangers, kijk maar uit!

Geen opmerkingen: